איך לבחור אולם לאירוע

החלטתם להתחתן ואפילו הייתה הצעת נישואין מרגשת, עכשיו מתחיל המרוץ האמיתי – בחירת האולם לאירוע. בין אם זו חתונה, בר מצווה או בת מצווה, ישנם מספר דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים אולם, משום שהשמחה שלכם חשובה והזיכרונות ממנה יישארו זמן רב אחרי שהאירוע יסתיים, לא נגזים אם נאמר – לנצח. לכן האולם יהיה הבחירה החשובה ביותר שתעשו.

 

מסגרת התקציב לחתונה שלכם

אין מי שלא חולמים על אירוע מהאגדות או לפחות מהסרטים, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. זכרו שהאירוע מתקיים ערב אחד והחובות שתצברו אם תוציאו מעבר למה שאתם יכולים, עלולים להישאר עוד זמן רב אחרי שהוא יסתיים. לכן, שבו וחשבו מה באפשרותכם להוציא, כמה אורחים יהיו לכם ומה הסכום המשוער של מתנה לאורח. אחרי שיהיו בידכם כל הנתונים, תוכלו ללכת ולהתחיל לחפש אולם שמציע אירוע הנמצא בתקציב שלכם.

 

המיקום הגיאוגרפי של האולם

המיקום הגאוגרפי הוא אחד הדברים המשמעותיים שיש להתחשב בהם. אתם לא תרצו להיסחב ביום האירוע שלכם מקצה אחד של הארץ לקצה אחר ויותר מכך, לא תרצו להקשות על האורחים שלכם ולגרור אותם למרחקים. קחו בחשבון שבוודאי חלק מהאורחים יהיו מבוגרים, חלקם ירצו לשתות באירוע וחלקם יעדיפו פשוט לא להגיע מפאת המרחק. גם אם תחליטו לארגן הסעה, שימו לב שככל שהאולם יהיה רחוק מהאזור בו רוב האורחים מתגוררים, עלות ההסעה תהיה גבוהה יותר. לכן, המלצתנו היא לערוך את האירוע במרחק סביר של לא יותר מחצי שעה עד שעה מהאזור בו אתם ורוב האורחים שלכם מתגוררים.

גן אירועים

 

השוואת מחירים בין אולמות

ראיתם אולם אחד ועוד אחד ועוד אחד, אחרי כמה אולמות שביקרתם בהם כבר תוכלו לגבש הבנה לגבי המחירים הקיימים בשוק. ולא רק זאת, אלא שכבר תוכלו להשוות לא רק את המחיר אלא גם את רמת השירות, האוכל והדברים הנוספים שהאולם נותן. השוואה בין אולמות אירועים היא חשובה כדי לקבל החלטה חכמה.

 

מה כוללת הצעת המחיר של אולם האירועים?

כיום בעלי אולמות משקיעים מאד בפרזנטציה של הצעת המחיר. במהלך הביקור באולם תקבלו פולדר מעוצב ובתוכו התפריט על כל חלקיו וכן, כל האופציות לאירוע. עברו בתשומת לב על כל האפשרויות וודאו היטב מה נכלל בהצעה ואילו עלויות נוספות נדרשות מכם. כך לא תהינה לכם הפתעות שלא התכוננתם אליהן.

 

אולם אירועים

המלצות לאולמות אירועים

אם ראיתם אולם אירועים והוא מצא חן בעיניכם, עצרו. לפני שאתם סוגרים אירוע חפשו המלצות על המקום מאנשים שכבר חגגו בו אירוע. ברחבי הרשת יש אינספור אתרים עם המלצות של מתחתנים ומתחתנות ולרוב אלה המלצות אמינות. תוכלו גם להיכנס לעמודי האולם ברשתות החברתיות ולגלות גם שם מה כתבו עליהם, המלצה של מי שכבר עבר את זה, תהיה שווה עבורכם זהב. אם תוכלו ממש לשוחח עם אנשים ולשאול, אפילו עוד יותר טוב.

בגדול, יש עוד המון דברים שחשוב לשים לב אליהם, כמו למשל להגיע ולראות את האולם כשיש אירוע. היכנסו לשירותים, למטבח והסתובבו בחצר, רמת ניקיון ושירות יכולה להעיד הרבה על המקום.

 

טיפ חשוב!

ראיתם מקום שמצא חן בעיניכם ועומד בכל הקריטריונים שהצבתם לעצמכם, אל תחכו, שריינו אותו והבטיחו את התאריך. התאריכים נתפסים במהירות ויכול להיות שבתוך שבוע כבר מהרגע שביקרתם באולם, יתפסו כל התאריכים שרציתם.

אז שיהיה לכם במזל טוב.