איך לבחור די ג׳י לחתונה

די ג׳י אולי לא יהיה הדבר הראשון שתחפשו לאחר שהחלטתם להתחתן, אבל בהחלט יהיה אחד הדברים המשמעותיים שיתרמו להצלחת החתונה. המוסיקה היא לב ליבו של האירוע ולכן היא צריכה להיות טובה, משמחת והכי חשוב מתאימה לסטייל שלכם. לא משנה איך תקראו לו – די ג׳י, או תקליטן, מה שחשוב זה שבחתונה שלכם הוא יהיה הטוב ביותר עבורכם. אז את מי לבחור, איך לדעת מה יתאים לכם ואיפה מתחילים לחפש, במיוחד בשבילכם הכנו מדריך מפורט.

 

החברים שלכם כבר התחתנו?

מצוין! המקום הראשון לחפש בו, יהיה אצלם. אם הייתם בחתונה שלהם בוודאי תוכלו לזכור מה חשבתם על המוסיקה ומשם להתקדם ואם לא, תוכלו לקבל מהם המלצה. זכרו כי ההמלצה הטובה ביותר על כל בעל מקצוע היא מפה לאוזן. לכן, החברים שלכם זה מקור מצוין לאינפורמציה, תהיו בטוחים שאם הם לא היו מרוצים, הם ידאגו שכולם ידעו וגם אתם.

אם אין לכם חברים שהתחתנו בקשו המלצות מבעל האולם, או חפשו באינטרנט באתרים של מתחתנים. אם מצאתם דרך האונליין מישהו שנראה לכם טוב, חפשו עליו ביקורות ברשת.

 

דיג׳יי בדרום

האירוע הוא שלכם, אל תשכחו!

כשתגיעו לפגישה עם הדי ג׳י שהמליצו לכם, שימו לב, האם הוא מקשיב לכם? האם הוא זורם עם הקו שלכם? האם הוא מקבל את סגנון המוסיקה שאתם אוהבים והאם הוא מציע לכם אופציות נוספות למה שאתם אוהבים? אם כן, תוכלו להתקדם הלאה אבל אם לא, התרחקו ממנו כמו מאש, כי מה שבטוח זה שהוא ישים באירוע את המוסיקה שהוא אוהב ואת זה אתם לא הייתם רוצים.

 

חשוב שהדי ג׳י שלכם יהיה מנוסה

על זה אל תתפשרו כי בחתונה שלכם לניסיון יש משקל. אתם מתחתנים רק פעם אחת והציפיות מהאירוע שלכם גבוהות מאד לכן, בכל הקשור לבעלי מקצוע ובפרט למי שאחראי על המוסיקה באירוע, הניסיון והמקצועיות חשובים. די ג׳י טוב הוא כזה שכל חתונה שהוא מתקלט בה נשמעת אחרת והוא לא עושה ״העתק הדבק״, אלא מתאים את המוסיקה לבעלי השמחה ולקהל שלהם. מקצוענים גם יודעים ״להריח״ את הקהל ולהתאים להם בזמן אמת מוסיקה שתקפיץ אותם ולוודא שהאירוע לא יגווע. אירוע טוב הוא אירוע שמח ולתקליטן שתבחרו יש משקל רב בזה.

 

דיג׳יי לחתונה
dj mixer and people in nightclub

 

למה חשוב לשים לב כשסוגרים תקליטן לאירוע

קודם כל, וודאו שהתקליטן שקיבלתם עליו המלצות, הוא זה שמגיע ולא מישהו מטעמו. חשוב לסגור את הדברים בכתב.

הדבר השני והחשוב לא פחות זה גיבוי – בדקו איתו עם איזה גיבוי הוא מגיע במידה ומשהו מתקלקל או לא פועל.

הדבר השלישי שחשוב לוודא זה נושא ההגברה והתאורה – ישנם אולמות עם מערכות תאורה חכמות שהדי ג׳י מתחבר אליהם לכן, בדקו אם הוא מכיר את האולם, אם הוא יודע לעבוד עם המערכות של האולם ואם יש לו מערכת נוספת לחופה שאינה בקרבת מקום. כמו כן, חשוב שתדברו על נושא הווליום ותוודאו שהווליום לא יחריש אוזניים. כבר היו חתונות שהאורחים ברחו בגלל ווליום שחרג מגבולות הנורמלי.

בכל מקרה כדאי לבדוק האם הדי ג׳י שלכם מדבר עם מנהל האולם ומתאם את הפרטים הקטנים מראש. חשוב שיגיע מוכן ושלא יהיו שום הפתעות.

 

ועוד משהו חשוב שלא כולם יודעים

חשוב לסכם מראש עם התקליטן את שעות העבודה. שימו לב שהוא לא מאלה שבורחים בחצות (או מבקשים תוספת על כל שעה נוספת) וסכמו איתו אירוע ללא הגבלת זמן.

 

טיפ חשוב!

את כל מה שאתם מסכמים עם התקליטן, העלו על הכתב ובקשו ממנו לחתום. אם הוא מעביר לכם חוזה בכתב, הקפידו לקרוא את הפרטים הקטנים ואפילו בקשו ממישהו נוסף שיקרא על מנת לוודא שהכל ברור. אם יש לכם ספק לגבי משהו, דברו איתו וסדרו הכל לפני האירוע, כך תמנעו מעצמכם הפתעות לא רצויות.

ושיהיה לכם במזל טוב.