כתוב את הכותרת כאן

כתוב את הכותרת כאן

ע – טרופ רואי חשבון

noam@nacpa.co.il

6907

ע – טרופ רואי חשבון

משרד רואה חשבון נעם עמיצור ישנה את כל מה שחשבת על מערכת היחסים בין רואה חשבון ובעלי עסקים. נגמרו הימים שבהם רואה החשבון היה פקיד סעד של מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ, כי חברות בינוניות צריכות ממנו הרבה יותר. זו הסיבה בגללה נעם עמיצור מציב אותך באופן אישי בראש סדר העדיפויות ומלווה את העסק שלך מהרגע הראשון גם באופן פיזי.

מדוע כדאי לבחור בשירותי ראיית חשבון מטעמנו?

ליווי אישי מאת נעם עמיצור יעניק לך מגוון רחב של יתרונות:

א. בדיקת התקציב ותזרים המזומנים – ההכשרה של נעם עמיצור כרואה חשבון מסמיכה אותו לבצע עבורך בדיקה מקיפה של התקציב. לאחר בדיקת התקציב ותזרים המזומנים נמליץ לך מה לעשות כאשר אתה מגיש בקשה לבנק, ונלווה אותך באופן פיזי לפגישה עם הפקיד בסניף.

תזרים המזומנים בעסק נפגע בגלל הוצאות בלתי צפויות? רואה החשבון נעם עמיצור ייצג את האינטרסים שלך מהרגע הראשון ויעשה הכל כדי שהעסק ימשיך לצמוח ולנוע קדימה.

ב. התנהלות מול בנקים, רשויות וגופים פיננסיים – נעם עמיצור יעמוד לרשותך גם במהלך התנהלות שוטפת מול הבנקים. אם החברה שלך עומדת בפני משבר ולא ברור לך כיצד לפתור אותו, נוכל לעזור לך להתנהל מול בנקים, רשויות וגופים פיננסיים.

הטפסים של הבנק מעכבים אותך? השירות שלנו כולל ליווי עסקי ובעזרתו ניתן לתאם גם ליווי אישי לעסק קטן.

ג. ייעוץ בהחלטות אסטרטגיות – ליווי אישי לעסקים דורש היכרות עמוקה של רואה החשבון עם צרכי החברה ועם המשאבים שעומדים לרשותה. על סמך המידע הזה ניתן לספק ייעוץ גם בהחלטות אסטרטגיות ולמנוע נזקים בלתי הפיכים.

יש החלטה אסטרטגית שמטרידה אותך? נעם עמיצור גאה לקחת על עצמו את האתגר ומזמין גם אותך להצטרף לרשימה ארוכה של בעלי חברות מרוצים.

ד. דיווחים שוטפים מול הרשויות – מובן שסל השירותים הנרחב של רואה חשבון נעם עמיצור לא בא על חשבון דיווחים שוטפים מול הרשויות. גם את שירותי ראיית החשבון הבסיסיים אנו מבצעים על הצד הטוב ביותר, כדי שיכולות הניהול שלך יקבלו ביטוי מלא מול ספקים, לקוחות ועובדים.

רוצה לשלם פחות מיסים? כדאי לך להתייעץ עם רואה חשבון נעם עמיצור עוד לפני הגשת הדוח השנתי.

ליווי אישי וממשי – בכל רחבי הארץ

אנו גאים להציג שירות בפרישה גיאוגרפית רחבה. לדוגמה, כשמדובר בחיפוש אחר רואה חשבון רחובות אולי נראית לך כמו עיר מסובכת עם מגוון נותני שירותים, אך נעם עמיצור יפגוש אותך בכל מקום שנוח לך ויחסוך עבורך זמן יקר. לחילופין, בעת תיאום מפגש עם רואה חשבון ראשון לציון – העיר הרביעית בגודלה בארץ – מציגה בירוקרטיה ההולמת עיר גדולה במיוחד, אך אל דאגה, אנו נעשה הכל כדי שהעסק שלך לא ייפגע.

השאירו הודעה וכבר נתקשר אליכם

כתוב את הכותרת כאן

כתוב את הכותרת כאן

ע – טרופ רואי חשבון