כתוב את הכותרת כאן

כתוב את הכותרת כאן

פיקס מיקס שירותי מוזיקה ואטרקציות לאירועים

Yanivdjfixmix@gmail.com

6088

פיקס מיקס שירותי מוזיקה ואטרקציות לאירועים

אז אני יניב פודלובני, אבל על העמדה קוראים לי DJ FIXMIX. למדתי מוזיקה וסאונד במכללת BPM, הטובה בתחומה בארץ, וכבר כמה שנים טובות שאני מנגן במסיבות ובאירועים. אני א-ו-ה-ב מוזיקה, מכור לבאסים וקם בבוקר בשביל לנגן וליצור. יאללה, לשאלה הבאה.

באלו אירועים אתה מנגן?

עד היום דיג'ג'תי במאות חתונות, בר/בת מצוות, ימי הולדת, מסיבות גיוס ושחרור ועוד כל מיני מסיבות פרטיות. ניצחתי על העמדה גם בכמה מהמועדונים הכי גדולים באזור המרכז, השרון והצפון. בקיצור, אני מכיר מקרוב כל גודל של רחבת ריקודים וכל סוג של קהל. תפתיעו אותי!

אלו סגנונות מוזיקליים אתה מנגן?

כל סגנון שבא לכם: מזרחי, האוס, דאנס, טראנס, אלקטרו, ניינטיז, סיקסטיז, מרוקאית, רוסית… שאמשיך? נראה לי שהבנתם את הרעיון. אפשר ללכת על קלאסיקות מפעם או על להיטים שחורשים את המצעדים. אני גם מכין בעצמי מיקסים וטראקים שמעלים רחבות באש.

כדאי לתאם פגישת היכרות, כדי שאדע מה הכיוון שלכם. לפי זה אוכל לבנות את הפלייליסט המושלם. המטרה היא שכל שיר יהיה מדויק. בלי פספוסים. מאה אחוז הצלחה.

אתה דואג גם להגברה ולתאורה?

כן, כי זה חלק חשוב מהעניין. אני עובד עם ציוד הגברה מקצועי שמספק סאונד מטורף, ועם פתרונות תאורה חדשניים שמוסיפים אווירה לרחבה. שילוב קטלני שהופך גם את האירוע הכי קטן למסיבה הכי טובה בעיר.

אפשר להזמין ממך אטרקציות לאירוע?

רק תבחרו: בובות ענק, מיצגים אנושיים, לייזרים, זיקוקים, עשן כבד, קונפטי, רובוט לדים ועוד. זו אחלה תוספת לחופה, לקבלת הפנים ולרחבת הריקודים. אשמח לבנות לכם הצעה שכוללת גם אטרקציות לאירוע.

אז תגיד… מה הקטע שלך?

אנרגיות, אנרגיות ועוד אנרגיות. אני בא להתפוצץ על העמדה ולנגן עד שכולם יפלו מהרגליים. או עד שיסגרו את המקום… מה שיקרה קודם. אין מה לעשות – כשדיג'יי ישן בעמידה ישר מרגישים את זה, ואצלי אין דבר כזה. תרגישו שבאתי לעבוד ולתת בראש.

מרץ 2024
אבגדהוש
25
26
27
28
29
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6

השאירו הודעה וכבר נתקשר אליכם

בחר תאריך מיועד

כתוב את הכותרת כאן

כתוב את הכותרת כאן

פיקס מיקס שירותי מוזיקה ואטרקציות לאירועים